- ULOTKA INFORMACYJNA DOT. E-WUŚ
- ULOTKA E-WUŚ DOT. UCZNIÓW I CZŁ. RODZIN
- ULOTKA E-WUŚ DOT. ZGŁOSZENIA CZŁ. RODZIN
- OŚWIADCZENIE DOT. CZŁONKÓW RODZINY
- OŚWIADCZENIE PACJENTA
INFORMACJA DOTYCZĄCA SPRAWDZANIA
UPRAWNIEŃ UBEZPIECZENIOWYCH PACJENTÓW
w systemie eWUŚ
Informujemy, że zgodnie z wytycznymi NFZ od 1 stycznia 2013 r. sprawdzanie prawa pacjentów do bezpłatnych świadczeń zdrowotnych, będzie się odbywało poprzez system ELEKTRONICZNEJ WERYFIKACJI UPRAWNIEŃ ŚWIADCZENIOBIORCÓW – eWUŚ tj. pacjentów.
We wszystkich rejestracjach w naszych placówkach, w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym, Izbach Przyjęć i w pozostałych oddziałach szpitalnych, otrzymując od Państwa nr PESEL i dokument tożsamości, będziemy sprawdzać aktualność Państwa ubezpieczenia.
W przypadku stanów nagłych i uzyskania z systemu e-WUŚ informacji negatywnej, pacjent ma obowiązek dostarczyć aktualny dowód ubezpieczenia w terminie do 30 dni od rozpoczęcia udzielania świadczenia o ile nadal przebywa w szpitalu lub w terminie 7 dni od dnia jego zakończenia.
W przypadku braku dokumentu ubezpieczeniowego i negatywnej informacji z e-WUŚ pacjent będzie obciążany fakturą za usługę zdrowotną zgodnie z cennikiem SPZOZ w Łukowie.
PACJENCIE – JAK MASZ WĄTPLIWOŚCI I PYTANIA to zapytaj w najbliższej REJESTRACJI
lub ZADZWOŃ do Działu Analiz i Rozliczeń
25 798 20 00-9 wew. 274, 25 798 26 03